ziekenhuis @ India - Reisverslag uit Bombay, India van Tessa Suruchi Hoek - WaarBenJij.nu ziekenhuis @ India - Reisverslag uit Bombay, India van Tessa Suruchi Hoek - WaarBenJij.nu

ziekenhuis @ India

Door: Tessa Suruchi

Blijf op de hoogte en volg Tessa Suruchi

14 December 2014 | India, Bombay

31.10.2014.
INDIA TIME: 18:10.

Ik heb zoveel mee gemaakt dat ik even niet weet waar ik moet beginnen maar 1 ding weet ik wel Diwali sucks als je ziek bent. Van Diwali heb ik alleen de knallen van vuurwerk mee gekregen helaas.

Maandag 20 okt begon het al Hoge koorts en heftige buikpijn. Maar de dagen erna werd de koorts hoger en de buikijn en misselijkheid ook.. Bloedtest gedaan bij Bal Anand , men dacht aan Malaria ofzo maar daar kwam niks uit. Toen moest ik op donderdagavond 23 okt een Echo laten maken bij Chembur Station. ( in een steegje ondergrondse kliniek)Alles aan mij schreeuwde: HIER WIL IK NIET ZIJN. Maar uit de echo kwam ook niks maar op vrijdagochtend was de buikpijn en de koorts zo erg, kon ook niks meer binnenhouden dat we s'middags naar Bandra Lilavati ziekenhuis zijn gegaan(BUIKPIJN: langste autorit ever) ( beter ziekenhuis, zoals wij het thuis kennen en dichtbij Marlies).

Daar dokterconsult en de dokter vertelde mij dat ik daar moest slapen een paar nachten.#PANIEK (had nog nooit in ziekenhuis overnacht )maar het moest maar. Officieel opgenomen in het ziekenhuis : CT scan, XRAY en MRI scan en weer bloedonderzoek. Resulaat: bacteriele infectie in mijn buik.Na vier nachtjes vijf dagjes veel meds, drie infuus en veel onderzoeken mocht ik weer naar huis (@Marlies) hele ervaring rijker ziekenhuis in India. Alka bleef nachtje slapen en Pranita ook een nachtje en later kon ik mezelf goed vermaken met HBO TV en Sulu &Carla kwamen op bezoek.En Marlies kwam vaak langs gezellig. Op dinsdagavond werd ik om vijf uur ontslagen uit het ziekenhuis maar na veel gezeik en BULLSHIT mocht ik half acht het ziekenhuis echt verlaten.

Nu een paar dagen rusten bij Marlies&Renee, ik heb bij Bal Anand paar dagen ziek op bed gelegen en in ziekenhuis natuurlijk dus nu moet ik echt opnieuw opstarten en dat kost mij veel energie maar ik kan zeggen het gaat goed en ik ben klaar voor om volgende week weer te werken en Alka te zien die in Umang zit.
Vanmiddag zijn we bij dokter @ziekenhuis geweest en die zei dat ik officieel weer gezond ben, veel rusten en home made food eten en veel fruit en meds nemen en het is goed.
Nu weekend en even genieten van rust volgende week weer aan de slag.
Ik hoorde NL is niet zo koud, hier nu bijna zeven uur sávonds en 27 Graden dus heerlijk.

Fijn weekend Liefs van Tessa Didi.



03.11.2014
INDIA TIME: 21:15

Laatste avond at Marlies&Renee, heerlijk net kaasfondue gegeten en wit wijntje.Heerlijk genieten voordat ik morgen terug ga ik naar Bal Anand voor een dagje en erna Umang tot eind van November. Ik voel mij prima en herstellen bij Marlies&Renee was erg fijn. Deal was dat ik pas hier weg mocht als ik bepaald gewicht had maar dat is niet haalbaar dus ik ben klaar hoor.I AM READY FOR UMANG. We hadden hier van t weekend en vandaag wat problemen met water maar nu is er weer water dus zo lekker douchen.:)

Vanmiddag heb ik eindelijk kennis gemaakt met Ursula ( tijdje geleden heb ik op haar &Gunther's huis gepast maar had haar nog niet ontmoet) was leuke middag en ze heeft mij gevraagd op haar huis te passen van midden dec t/m begin jan. (kerstvakantie in NL)
En daarna Goa en daarna komt mn familie en dan hou ik nog drie weken over.. Na Umang gaat alles ineens zo snel denk ik, ik wil nog lang niet naar huis. Ik zit hier prima. Wat mij opvalt is hoe goed ik alleen kan zijn en hoe fijn k dat ook vind.

Ik zal mijn Umang verhalen bij houden, doe me best :)

Liefs uit Bomba (y.

  • 15 December 2014 - 21:35

    Xandra :

    Hey Tess, zijn weer een hoop verhalen en wat een filmpjes op fb zeg. Erg leuk om te zien. Gelukkig dat het weer beter met je gaat en dat het allemaal weer gaat zoals het moet gaan. Ik wens je alvast hele fijne feestdagen toe. Hoop niet dat je echt helemaal in je eentje bent, ondanks dat je helemaal alleen aan de andere kant van de wereld zit. Geen idee wanneer je weer wat schrijft, dus ik zeg alvast succes met de laatste periode die aanbreekt en alvast heel veel plezier met je familie als ze er straks zijn.
    Dikke kus van ons.

  • 18 December 2014 - 22:28

    Wieske:

    Ziek zijn is helemaal niets, helemaal niet in India. Wel super fijn dat je mensen om je heen heb die je steunen en helpen in moeilijke tijden. Gelukkig ben je goed herstelt en ben je weer een hele ervaring rijker.

    De tijd vliegt voorbij. Voordat je het weet ben je alweer in NL. Hoop dat je de aankomende tijd nog veel ervaringen op kan doen en geniet van de mooie tijd. Fijne feestdagen (ook de kerst, ondanks je daar niet van houdt) en een mooi nieuw jaar toegewenst!

    Veel plezier en geniet er nog van.

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa Suruchi

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 5560

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 05 Februari 2015

Hello India

Landen bezocht: