Afscheid - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Suruchi Hoek - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Suruchi Hoek - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Tessa Suruchi

Blijf op de hoogte en volg Tessa Suruchi

28 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Slingers hangen en hapjes & drankjes zijn AANWEZIG. En ik ben er klaar voor !!
Koffer gaat morgen echt dicht maar, vandaag is het afscheid al.
Nerveus ben ik pas sinds een paar dagen en de zenuwen nemen met de dag toe maar, niemand is zo nerveus als mijn lieve mama.
THE COUNTDOWN HAS BEGUN. NOG EVEN en dan vlieg ik naar het warme India.

Ik ben voorbereid in hoeverre dat kan, ik heb mijn prikken en koffer ingepakt maar hoe het allemaal gaat zijn ZIEN WE DAN WEL.
( oma vindt deze instelling van "WE ZIEN DAT DAN WEL minder prettig maar het werkt wel voor mij, hihihi )

Vanavond lekker genieten met mijn lieve familie &vrienden.
IK HEB ER ZIN IN !!!!!

Tot snel @ India.

Liefs Tessa Suruchi.


  • 28 Augustus 2014 - 16:54

    Mirella:

    We komen er zo aan. Ga je een hele dikke knuffel geven en missen!! Waar moet ik nu mijn verhaal bij kwijt

  • 28 Augustus 2014 - 21:12

    Anja:

    Hoi tessa,
    Nu, aan het eind van het feest, kun je terugkijken op een geweldig afscheid. Veel mensen die je het allerbeste wensen. Nu nog twee nachtjes en je avontuur gaat beginnen. Begin alvast met genieten en ik zie je op het vliegveld. Dikke kus

  • 28 Augustus 2014 - 22:14

    Wieske:

    Was een mooi afscheid... ga je echt missen! Heel veel succes en probeer ondanks de spanning er wel van te genieten.
    Dikke kus

  • 28 Augustus 2014 - 23:04

    Hubertine:

    Tuurlijk is het ook voor je moeder spannend dat haar kleine meid volwassen is geworden, eigen keuzes maakt en haar droom gaat uitvoeren. Succes met de laatste loodjes...

  • 29 Augustus 2014 - 12:33

    Arlène:

    Lieve Tessa,
    veel succes en veel plezier. Geniet ervan en ik verheug me op je reisverslagen.

  • 29 Augustus 2014 - 17:44

    Pranita:

    Namaste tessa
    tot morgen, en een hele goede reis
    al vast welkom in Mumbai

  • 30 Augustus 2014 - 12:34

    Mama:

    Nu is het echt! Je bent vertrokken!!! Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in India en dat de kinderen ook blj met je zullen zijn. Heel veel succes en een dikke knuffel van Mama

  • 31 Augustus 2014 - 11:00

    Ingeborg:

    Lieve Tessa,
    Je droomt waar maken is lef hebben! Geniet ervan en pas goed op jezelf!
    Dikke kus,
    Ingeborg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa Suruchi

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 5573

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 05 Februari 2015

Hello India

Landen bezocht: